Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Milan Pokorný

29. 7. 2011 12:57
pokud bych měl uvést ty, které jsem viděl naživo, tak

Stejskal - Lerch, Suchopárek, Kozel, Švento - Bejbl, Kubík - Poborský, Šmejkal, Berger - Necid

0 0
možnosti
H

honzahoff

29. 7. 2011 15:29
Re: pokud bych měl uvést ty, které jsem viděl naživo, tak

Díky za návrh :-)

0 0
možnosti
JP

tolsimir

28. 7. 2011 21:49
Tavares byl nejlepší hráč kterého jsem v životě viděl

samozřejmě na českých trávnících. A Necid by si určitě také zasloužil minimálně pozici náhradníka, stejně jako Pudil

0 0
možnosti
H

honzahoff

28. 7. 2011 22:17
Re: Tavares byl nejlepší hráč kterého jsem v životě viděl

Tavares byl vynikající, ale byl tu jen rok a půl, což sice není úplně málo, ale v té euforické době tady čnělo více hráčů. Takže se mi vešel jen do B-sestavy.

Necid dostal ve Slavii pořádnou šanci poslední půlrok, kdy už tu vlastně hostoval z CSKA. Pudil odehrál necelou sezonu a Jarolím ho šoupal na různé posty, což mu nepřidalo.

Ale názor Vám neberu, jako kritérium máte asi spíše absolutní výkonnost, zatímco já jsem zohledňoval i délku intenzivního služebního poměru :-) 

Je to věc velmi subjektivní, proto jsem rád za diskusi.

0 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

28. 7. 2011 18:07
Fajn! :o)

Ale o tu sestavu se fakt pokoušet nebudu, už jsem holt hodně vyschlý dříví a hádal bych se sám se sebou, jestli by byl na pravém beku lepší Lála nebo Matej Krajčík, jestli třeba dopředu postavit k Frantovi Veselému Kadrabu, jestli Šmicera stáhnout do zálohy ke Kubíkovi a Bergerovi a Poborskému a... Asi by se mi na hřiště těžko vešli.

Když těch hráčů, které v červenobílém pamatuju, jsou už stovky. A vlastně ještě víc, kdybych započítal, že za "old boys" jsem s hvězdou na srdci viděl hrát i Bicana a Pláničku...

Tak Vám radši jen pogratuluju ke skvělému fotbalovému vkusu, a na blogu se do sestavy pouštět nebudu. Zůstanu jen u svého vyznání: http://vladimirt.gottwald.blog.idnes.cz/c/189343/Mam-srdce-sesivany.html

;o)

0 0
možnosti
H

honzahoff

28. 7. 2011 18:26
Re: Fajn! :o)

Ano, četl jsem to také :-)

Uvidíme, zda budu po nějakých 50 sezónách něco takového schopen sestavit. Každopádně napjatě čekám, kdy se objeví nějaký hráč, který se do mého dream teamu dokáže probojovat. Zatím si myslím, že L. Jarolím a S. Vlček mají ještě teoretickou šanci povýšit do A-sestavy a David Hubáček se možná někdy prokouše do B-sestavy. Uvidíme, jak bude pokračovat Pospěch a jak dlouho tu vydrží Trubila, anebo zda někdo nepřekvapí.

0 0
možnosti
N

nottingham

28. 7. 2011 17:48
Asanin

Chybi mi tam jeste Sladjan Asanin na leve strane obrany.

0 0
možnosti
E

ELAPHURUS

28. 7. 2011 17:53
Re: Asanin

Ten byl vynikající, nehrál taky stopéra ?

0 0
možnosti
LH

Cenzurovany_bogan

28. 7. 2011 16:34

bych přidal Bergera a Šmicera

0 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2074x
Začínající učitel matematiky, rodilý Pražan a stále ještě mladý člověk, který občas nedokáže mlčet. V diskusích vystupoval jako honzahoff. Ale nový diskusní účet na idnesu nemá - nač prokrastinovat více, nežli je nezbytně nutno?


FUNDOVANĚJŠÍ POLEMIKY A PŘIPOMÍNKY JSOU STÁLE VÍTÁNY NA NÍŽE UVEDENÉM E-MAILU!!!


Komentáře pod články si autor se zájmem přečte, ale to je asi tak všechno...