Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

zpetak

15. 1. 2012 17:32
Hezky den.

samozrejme nelze s panem autorem v necem souhlasit. Ma ale jednu ohromnou pravdu. Smrt Palacha byla zbytecna. Byla. At si myslite cokoliv. velmi se divim, z nicku to neni poznat, kdyz autora kritizuje pametnik.pametnik, s kterym ta smrt nic neudelala, sedel dal na prdeli nebo ve sve chate. Ta smrt ho nezvedla. tak jako mne. Byli jsme zbabely a jsme zbabely. Tak kusme ;-O

0 0
možnosti
A

antemar

15. 1. 2012 17:52
Re: Hezky den.

Už jen v tom, že si dnes můžeme říct NEBYLI JSME VŠICHNI OVCE zbytečná nebyla. Někdo tady ukázal, že pro něj existují věci cennější než vlastní teřich. V

1 0
možnosti
FM

fr-mottl

15. 1. 2012 17:29
mladi lide musi provokovat, tak je to v prirode zarizeno

mlady clovek hleda sve misto ve spolecnosti a samozrejme jeste nevi, co jsou zivotni hodnoty a zivotni postoje. Mlady clovek zaujima pozu a sleduje, jak to okoli prijima. Rika se tomu dospivani a my strasi to sledujeme s usmevem a porozumnenim, protoze jsme nebyli lepsi.

Az teprve kdyz to trochu presahuje meze, tak se patri rict ... 'maldiku , utri so to mliko na brade a neotravuj'.

2 0
možnosti
N

NewDorianGray

15. 1. 2012 17:35
Re: mladi lide musi provokovat, tak je to v prirode zarizeno

Srovnávat se s Palachem... V jednom máte pravdu, nebyl jste lepší. ...a nikdy nebudete.

I když Palachův nebo Zajícův čin neschvaluji, je škoda jejich mladých životů, musím se před jejich obětí sklonit.

Kdysi jsem přemýšlel, co dělají sebevražední atentátníci v pásmu Gazy špatně. Odpálí se v autobuse plném dětí. Tím ale vzbudí jen pohrdání, zlobu a nenávist. Kdyby jen desetina z nich následovala Palacha, už dávno by byl pod tlakem veřejného mínění Izrael nucen se stáhnout.

1 0
možnosti
VC

Velkej chytrak

15. 1. 2012 17:21
ano - dobrá práce,jako z dílny ideolog. odd.ÚVKSČ

3 0
možnosti
MS

kilokrok

15. 1. 2012 17:20
Stydíme se Vás mladý autore

Možná, že by jste měl nám také sdělit v jaké rodině jste vyrůstal. Předpokládám, že jen s maminkou, protože táta by Vám již dávno ten Váš zadek zmaloval!! Sdělte nám také, zda Vás večer nepobolívá hlava a vůbec, jak se cítíte? Určitě Vám poradíme!

Nejhorší na tom Vašem článku je, že se za něj nestydíte!![>-]

Je to ostuda školy nebo Vašich rodičů?

4 0
možnosti
PB

Barkynson

15. 1. 2012 17:40
Re: Stydíme se Vás mladý autore

Za koho všechno to hovoříte??Doufám,že né i za mne, já se naopak totiž stydím za Vás.....

1 0
možnosti
B

barman

15. 1. 2012 17:19
Hodnotíte

čin z roku 69 očima pubescenta dnešní doby, ale myslím, že po vašem vyjádření že trapně zahynul, by vás jeho mravní étos neoslovil ani dnes.

5 0
možnosti
PB

Barkynson

15. 1. 2012 17:41
Re: Hodnotíte

a proč by měl??Bylo nebo snad je to povinné??8-o

1 0
možnosti
A

antemar

15. 1. 2012 17:09
Při vašich kvalitách

by mě překvapilo, kdyby vás oslovil. Rv

5 0
možnosti
MS

kilokrok

15. 1. 2012 17:24
Re: Při vašich kvalitách

Pane Antemare, prosíme, řekněte nám něco o těch svých kvalitách! [>-]

0 0
možnosti
MK

Mama Kami

15. 1. 2012 16:57
Zruba souhlasím, ale

Mám jistou zkušenost;

Šest let mě mlátil manžel. V té době neexistoval zákon o domácím násilí. Nikdo mi nepomohl, rodina se ode mne odvrátila. Prý si za to můžu sama. I když jsem se násilníka nakonec zbavila a ten byl odsouzen za ublížení na zdraví, neměla jsem pokoj. On jakožto správný manipulátor (vždyť se mu to zdařilo i u mně), poštval proti mně všechny. Sousedy, učitelky, sociální pracovnice, fond ohrožených dětí. Tito lidé uvěřili jeho pohádkám o starostlivém otci a hysterické matce. Zbytek už šel samospádem. Neustálé kontroly doma, jak pečuji o své děti, neustálé udávání ze školy, kdykoli si některé z mých dětí zapomnělo svačinu nebo čepici. Nátlak ve škole ne mé děti, neustálé výslechy dětí ve škole učitelkami či sociálními pracovnicemi, co jsme měli včera na oběd, co na večeři, natloukání mým dětem do hlav, že jsem špatná matka a že půjdou k tatínkovi. Trestní oznámení, že narušuji mravní výchovu mládeže. Oznamování pro vymyšlené skutky na různých úřadech - že týrám psa, že

1 0
možnosti
MK

Mama Kami

15. 1. 2012 17:03
Re: Zruba souhlasím, ale

že mám v úmyslu spáchat podvod, že ruším noční klid hlasitou hudbou - samé prkotiny, ale v součtu neúnosná situace. Do toho probíhající soudní řízení, nátlak sousedů, kteří si za mnou uplivovali, někteří mi občas kopali do dveří...

Dostala jsem se do situace, kdy mi sebevražda přišla jako jediný způsob úniku před tím vším. Před vzpomínkami na to, jak si těhotná chráním břicho před kopanci... jak tělem chráním několikaměsíční miminko před pěstmi... jak malý klouček ke mně chodí v noci do postele a říká "mami, neplač, najdeme si jiného tatínka... pak před šikanou úřadů, pedagogů, sousedů... před telefonáty mojí matky, která po mně křičela, že si za to můžu sama... před totální osamělostí a bezmocí.

Zbabělé?

V situaci, která neměla a nemá řešení?

2 0
možnosti
ZP

zkorumpovaný pravičák

15. 1. 2012 16:57
Dnešní mladá

generace to nemůže pochopit, a ani nepochopí. Žije v úplně jiné době a jiném světě, kde  charakter, morálku, svědomí a čest nahradily peníze, za které se dá koupit všechno. Pouze zdraví a nesmrtelnost se nekoupí, jak si mnozí mladí myslí, ani charakter, svědomí, morálka, sounáležitost s ostatními ne. :-P

2 0
možnosti
A

antemar

15. 1. 2012 17:12
Re: Dnešní mladá

R^

0 0
možnosti
IR

demograd

15. 1. 2012 16:51
Nechte Palacha

spát!!!!!!!!

3 0
možnosti
JK

jiku

15. 1. 2012 16:49
blábol,

všeobecně - sebevražda je svobodné rozhodnutí o sobě samém a já ji nepovažuju za žádný zločin

1 0
možnosti
MK

Mama Kami

15. 1. 2012 17:04
Re: blábol,

A bohužel JEDINÉ SKUTEČNĚ SVOBODNÉ rozhodnutí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 58
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2074x
Začínající učitel matematiky, rodilý Pražan a stále ještě mladý člověk, který občas nedokáže mlčet. V diskusích vystupoval jako honzahoff. Ale nový diskusní účet na idnesu nemá - nač prokrastinovat více, nežli je nezbytně nutno?


FUNDOVANĚJŠÍ POLEMIKY A PŘIPOMÍNKY JSOU STÁLE VÍTÁNY NA NÍŽE UVEDENÉM E-MAILU!!!


Komentáře pod články si autor se zájmem přečte, ale to je asi tak všechno...